• Grootste woonwinkel van Nederland

  • Meer dan 250 merken

  • 5 jaar garantie op de volledige collectie

  • Alles voor je huis onder één dak

MIJN MORRES

Hoe maak ik een account aan bij Mijn Morres?
Ga naar Mijn Morres om je te registreren. Je maakt eenvoudig, eenmalig een account aan met je e-mailadres en een wachtwoord. Maak hier je account aan.

Heeft Morres ook een cadeaukaart?
Ja, de Morres cadeaukaart kan worden ingewisseld op de hele Morres collectie meubelen en accessoires. Bovendien is de cadeaukaart onbeperkt geldig. Als het saldo van je cadeaukaart onvoldoende is voor aankoop, dan kun je het resterende bedrag gewoon bijbetalen. Op de cadeaukaart kan een maximaal tegoed van 150 euro worden gezet. Inwisselen kan in onze woonwinkel in Hulst. Meer informatie vind je hier.

Wat zijn de voordelen van Mijn Morres?
Met Mijn Morres volg je eenvoudig je bestellingen. En je hebt meteen toegang tot je persoonlijke gegevens en je winkelwagen.

 

BESTELLINGEN

Ik wil voor de eerste keer bestellen bij Morres. Hoe gaat dat?
Stap 1: Het artikel van je keuze in de winkelmand plaatsen

  • Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop 'Bestel nu'. Je bevindt je in het winkelwagen overzicht.
  • Met de knop 'ga verder met winkelen' links onderaan, keer je terug naar de webshop om verder te winkelen.
  • Met de knop 'maak de winkelwagen leeg' rechts onderaan, verwijder je de eerder bestelde artikelen.
  • Met de knop 'winkelwagen bijwerken' rechts onderaan, breng je een wijziging aan in de eerder bestelde artikelen.
  • Ben je klaar met winkelen, klik dan op de knop 'ga door naar afrekenen'. 

Stap 2: Factuuradres 
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je al een account hebt bij morres.nl log je makkelijk in met Mijn Morres. Op deze manier hoef je niet steeds opnieuw al je persoonlijke gegevens in te voeren. (Let op! Bestellen kan alleen door personen van 16 jaar of ouder.) Maak hier je account aan

Stap 3: Verzending 
Je hebt de keuze om je bestelling bij je thuis te laten bezorgen, of om deze af te halen in onze winkel. 

Stap 4: Betaling 
Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: 

  • Voor Nederland: direct met de Morres Cadeaukaart, iDEAL, of met de Creditcard
  • Voor België: de Morres Cadeaukaart, Creditcard, Bancontact of Mr. Cash
  • Klik vervolgens op de knop 'plaats je bestelling' om je bestelling af te ronden. Je ontvangt automatisch een bestelbevestiging in je mailbox

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?
Ja dat kan eenvoudig via Mijn Morres. Je hoeft je slechts één keer te registreren. Klik hier om meteen een account aan te maken.

Hoe kan ik meer informatie krijgen over een product?
Je vindt bij al onze producten een omschrijving. Wil je toch meer informatie, mail dan naar klantenservice@morres.nl. Vergeet niet het artikelnummer en de artikelnaam te vermelden van het product waarover je meer informatie wil. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag.

Heb je een klacht?
Voor het melden van een klacht over een product of een dienstverlening van Morres, neem je contact op met onze Klantenservice. Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +31 (0) 114 388388 of mail ons: klantenservice@morres.nl Je ontvangt meteen een ontvangstbevestiging van je klacht in je mailbox. Wij proberen je klacht zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, op te lossen. Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Daarnaast kan je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform”. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Moet ik bezorgkosten betalen?
Voor bestellingen die met PostNL verzonden kunnen worden betaal je eenmalig 7,95 verzendkosten.
Voor aankopen die bezorgd worden binnen regio Nederland en Vlaanderen door onze bezorgingsdienst betaal je 129,- bezorgkosten.
Voor aankopen die bezorgd worden buiten regio Nederland en Vlaanderen door onze bezorgingsdienst betaal je 149,- bezorgkosten. .
Voor aankopen van showroommodellen betaal je 149,- bezorgkosten.
Voor meubelen die montage vereisen worden kosten gerekend. Zie hiervoor 'Bezorgen & Monteren'.

 

BETALINGEN

Hoe kan ik betalen bij Morres?
Al je bestellingen op morres.nl betaal je makkelijk en veilig online. Morres biedt je hiervoor verschillende betaalopties:

  • Voor Nederland: direct met iDEAL, in je vertrouwde online betaalomgeving, met de Creditcard of met de Morres Cadeaukaart
  • Voor België: Creditcard, de Morres Cadeaukaart, Bancontact of Mr. Cash
  • Online aankopen betaal je vóór levering

Bij Morres in de winkel betaal je op de volgende manier:
Nederland:
Je betaalt met je pinpas, Visa, Eurocard/Mastercard, Morres Cadeaukaart of contant. 
België:
Je betaalt met Bancontact/MisterCash, Visa, Eurocard/Mastercard, Morres Cadeaukaart of contant.

In de winkel is het niet mogelijk om te betalen met biljetten van 200,-  en 500,- euro 

Wat is betalen via iDEAL?
Met iDEAL betaal je elektronisch en snel met je bankpas, in je vertrouwde bankomgeving.

Zijn alle genoemde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Waar vind ik mijn rekeningoverzicht?
Als je een account hebt bij Mijn Morres, kun je je actuele bestellingen volgen. Hier zie je ook meteen of er nog een bedrag openstaat voor je bestellingen.

 

LEVERING

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij al onze artikelen staat sowieso een levertijd vermeld. Als een artikel voorradig is wordt het binnen enkele werkdagen geleverd. Is een artikel niet voorradig of als het maatwerk betreft, dan kan het tot maximaal 12 weken duren voordat het bij je wordt geleverd.

Kan ik een leverafspraak maken?
Na je bestelling krijg je van onze Klantenservice een mail of een telefoontje met een voorstel voor levering. Kun je niet op de voorgestelde datum, dan heb je de mogelijkheid tot 3 dagen voor levering de datum kosteloos te verzetten.

Ik was niet thuis bij de bezorging. Wat moet ik nu doen?
Als we je niet thuis treffen bij levering, zijn we genoodzaakt een bijdrage van 75,- in de kosten te rekenen. Neem in zo'n geval telefonisch contact met ons op om een nieuwe afspraak te maken via telefoonnummer +31 (0)114 388388.

 

WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je hebt de mogelijkheid binnen 5 dagen kosteloos een wijziging aan te brengen in je bestelling. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +31(0)114 388388 Of mail ons: klantenservice@morres.nl
Bij bestellingen via morres.nl mag je tot 14 dagen na levering je aankoop annuleren. Deze 14 dagen gaan in op de dag van levering. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +31(0)114 388388 Of mail ons: klantenservice@morres.nl

Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen?
Voor bestellingen via morres.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je je bestelling ruilen of teruggeven. In ons Woonwarenhuis kunnen aankopen, die niet speciaal voor je zijn besteld, binnen 14 dagen geruild of teruggebracht worden.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Dat kan eenvoudig via Mijn Morres. Je hoeft je slechts één keer te registreren. Klik hier om meteen een account aan te maken.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe je een bestelling kunt retourneren lees je hier.

 

OVERIG

Hoe zit het met de garantie?
Morres geeft op al je aankopen, maar liefst 5 jaar garantie. Dat is 2 jaar meer dan in andere woonwinkels. Bovendien is Morres aangesloten bij het C(centrale) B(branchevereniging) W(wonen). CBW-erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels, want ze hanteren een erkenningsregeling met drie garanties.

  1. Veilig aanbetalen
  2. Extra goede productgarantie
  3. Onafhankelijke geschillencommissie

De door Morres geboden garantie en de CBW-garantie doen niets af aan de wettelijke garantie.

Dit betekent dat je drie jaar kwaliteitsgarantie op basis van afschrijving krijgt. Deze garantie geldt op productklachten. Gebruiksklachten zijn uitgesloten van garantie. Deze extra garantie doet niks af aan de wettelijke rechten van de consument. Op al onze producten is tevens de wettelijke garantie van twee jaar van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Morres vult deze garantie aan tot 5 jaar volgens onderstaande regeling.

Binnen 1 jaar na factuurdatum

  • Kosten van reparatie op productklachten, eventueel vervanging, met inbegrip van vrachtvervoer en voorrijkosten, komen VOLLEDIG VOOR ONZE REKENING. Je betaalt in dit jaar geen voorrijkosten bij bezoek van een servicemonteur.*

In het 2e jaar na factuurdatum

  • Kosten van reparatie op productklachten, eventueel vervanging, met inbegrip van vrachtvervoer en voorrijkosten, komen VOLLEDIG VOOR ONZE REKENING. Je betaalt in dit jaar geen voorrijkosten bij bezoek van een servicemonteur.*

In het 3e, 4e en 5e jaar na factuurdatum

  • Kosten van reparatie, eventueel vervanging, met inbegrip van vrachtvervoer en voorrijkosten, komen VOOR 1/3 DEEL VOOR ONZE REKENING. Je betaalt in dit jaar dus een deel van de voorrijkosten bij bezoek van een servicemonteur.*

Showroommodellen

Showroommodellen zijn uitgesloten van de CBW-garantie. Deze informatie tref je ter bevestiging aan op je orderbon. Uiteraard zijn wij graag bereid tot serviceverlening op deze meubelen als jij dat wenst. Daarnaast is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Uiteraard zijn wij graag bereid tot serviceverlening op deze meubelen indien je dit wenst.

 

 

Kan ik ook interieuradvies krijgen?
Morres heeft een eigen Interieuradvies. Hier krijg je gratis en vrijblijvend een persoonlijk interieuradvies van een ervaren verkoop/interieurstylist.  Maak meteen een afspraak in Hulst. 
Bovendien is er Morres@Home, een nieuwe extra service voor persoonlijk interieuradvies bij je thuis! Samen met jou, wordt je huidige interieur onder de loep genomen. Onze verkoop/interieurstylist, brengt op een ontspannen en plezierige manier, je woonwensen in kaart. Onze stylist brengt naar aanleiding van het huisbezoek een interieuradvies uit, waarin je jezelf letterlijk helemaal thuis voelt. 
Voor een Morres@Home woonadvies rekent Morres Wonen eenmalig 85,-*. Dit is inclusief reiskosten. Ga je naar aanleiding van het advies over tot aankoop, dan krijg je dit bedrag retour. 
* Buiten een straal van 30 km vanaf Hulst, rekent Morres Wonen 35 cent per kilometer en 25,- per half uur reistijd. Deze reiskosten worden bij koop niet vergoed 

Kan ik mijn stoffen zitmeubelen beschermen?
Ja, dat kan.

Ben je toe aan nieuw zitmeubilair? Kom langs bij Morres en kies bij aankoop van een nieuwe stoffen bank, stoel, relaxfauteuil of poef voor een Ultra Premium Care behandeling! Wanneer je kiest voor een Ultra Premium Care behandeling geniet je van deze voordelen:

  • Een 7 jaar durende service

  • Optimale bescherming tegen vlekken

  • De stof blijft langer mooi

  • Vlekken zijn eenvoudig te verwijderen

  • Bestendigheid tegen vuil

  • Blijvende bescherming

Na aankoop wordt er een laag Ultra Premium Care over het meubel heen gespoten en heb je recht op een service van 7 jaar bij vlekken. Bescherm je nieuwe aankoop tegen vuil en vlekken en geniet langer van je meubel!

 

MONTAGE

Worden mijn meubelen ook geplaatst en gemonteerd?

Woonmeubelen --> al je nieuwe meubelen worden netjes op hun plaats gezet. Voor het plaatsen van de wandkasten van Musterring vragen wij € 50,- per strekkende meter.

Slaapkamermeubelen --> slaapkamermeubelen zonder de vermelding zijn eenvoudig zelf te monteren, of op wens vakkundig door een ervaren specialist voor je gemonteerd. Hiervoor worden de volgende tarieven gehanteerd:

 

Montagebedrag

Opmerking

Bedden

 

 

Boxspring vlak model

69,50

alle merken

Boxspring elektrisch model

139,50

alle merken

Boxspring speciaal model

10% van aanschafprijs van het meubel zonder korting in rekening te brengen

 o.a. de Fly

Ledikant

10% van aanschafprijs van het meubel zonder korting in rekening te brengen

 

Opklapbedden

275,-

 

Kasten

 

 

Per strekkende meter

149,-

Alleen voor kledingkasten vanaf 750 euro. Per strekkende meter, met 1 decimaal incl. evt. bevestiging aan de wand

Accessoires

10% van totaalprijs accessoires

 

Speciale aanpassingen

op basis van voorcalculatie

afwerken tot plafond, enz.

Commodes & nachtkastjes

 

 

Commodes & nachtkastjes

10% van aanschafprijs van het meubel zonder korting in rekening te brengen

tot 60 cm breed

Commodes & nachtkastjes

10% van aanschafprijs van het meubel zonder korting in rekening te brengen

vanaf 60 cm breed

 

Kan ik ook zakelijk bestellen?
Als relatie van Morres Wonen Zakelijk mag je meer verwachten. We bieden natuurlijk alles op het gebied van wonen en werken. Maar omdat geen organisatie hetzelfde is, bieden wij uiteraard ook zeer specifieke oplossingen. Dat begint met maatwerk. Voor vragen of advies mail je naar klantenservice@morres.nl

 

Navigeer naar