• Grootste woonwinkel van Nederland

  • Meer dan 250 merken

  • 5 jaar garantie op de volledige collectie

  • Alles voor je huis onder één dak

Kennismaken met...

Geplaatst op 25 januari 2021.

Chantal de Bakker

Chantal de Bakker (57 jaar) ontvangt klanten aan de receptie bij Morres in Hulst. Daarnaast werkt ze aan de kassa en af en toe springt ze bij op de afdeling verkoop in de winkel. Dit doet ze al bijna vijf jaar. Sinds de winkels in Nederland vanwege de corona-epidemie gesloten zijn, is Chantals werk veranderd. Nu helpt ze onder andere bij de chat en beantwoordt ze de vragen die klanten online stellen. Ook werkt ze bij de Pop-upstore van Morres bij de Verbeke Foundation in België als dat nodig is.

 

Vertel eens iets over de chat? 

“Zeven dagen per week kunnen consumenten van 10.00 uur tot 17.00 uur vragen stellen via deze chat. Dus ook op zondag. Het is heel leuk om te doen en de samenwerking met mijn jongere collega's vind ik heel gezellig, daarnaast kan ik veel van hen leren. De werkzaamheden op de chat zijn niet heel anders dan die op de afdeling verkoopondersteuning. Daar beantwoordde ik al vragen van klanten. Op de chat moet je alleen sneller schakelen.” 
 

 

Wat voor vragen stellen klanten? 

“We krijgen allerlei soorten vragen. Bijvoorbeeld of een bank nog in andere kleuren leverbaar is of dat er nog andere pootjes onder kunnen. Ook krijgen we regelmatig vragen over de keukenrobots van KitchenAid. Daarnaast komen bij ons de telefoontjes binnen van klanten die de Verbeke Foundation willen bezoeken. Voor hen plan ik dan de afspraak in voor het gesprek met een adviseur op deze locatie.” 

 

Krijg je wel eens leuke reacties? 

“Op de chat zijn de antwoorden van de klanten kort en bondig, maar ze zijn altijd wel dankbaar dat we hun vragen direct beantwoorden. Aan de kassa en op de verkoopafdeling in de winkel krijgen we wel vaak leuke reacties. Dan sturen klanten een mailtje om te bedanken of ze schrijven een reactie in het grote boek dat vooraan bij de receptie ligt. Ook horen we soms terug dat het gezellig was aan de kassa. Mijn collega’s en ik zijn goedlachs en dat waarderen de klanten. Ze zeggen dan dat we hun dag goed gemaakt hebben. Dat is altijd leuk om te horen en daar doe ik het uiteindelijk voor.” 

 

 

Navigeer naar